Τρίτη, 7 Δεκεμβρίου 2010

Interview with a Porn Star (Travis Wade)


© Falcon Studios (www.falconstudios.com)

Συνέντευξη με έναν πορνοστάρ (Travis Wade )
Στα 27του χρόνια ο Travis Wade εμφανίστηκε στο σκηνικό χώρο του gay πορνό με την ταινία Hardline των Jocks Studios (JocksStudios.com), παραγωγή του 1997. Τα Falcon Studio, ήξεραν από την πρώτη στιγμή που τον είδαν ότι έχουν να κάνουν με ένα καλό «πράγμα» και έτσι γρήγορα υπέγραψαν ένα αποκλειστικό συμβόλαιο μαζί του. Από τότε, ο χορευτής/performer έχει εμφανιστεί σε 12 ταινίες για το θρυλικό στούντιο, συμπεριλαμβανομένου και των προσφάτως κυκλοφορηθέντων Hard to Hold και No Way Out. Ο επιβλητικός ενεργητικός ρόλος τον ακολουθεί σε όλες τις ταινίες εκτός από την ταινία The Crush, στην οποία τον απολαύσαμε και σαν παθητικό για πρώτη φορά.
Γεννημένος στις 17 Σεπτεμβρίου του 1972, στο Τέξας, ο ίδιος αυτοπεριγράφεται ως «performer from birth» και επιθυμεί να στίσει την επίσημη ιστοσελίδα του τους επόμενους μήνες. Ελπίζει να καταστεί όσο το δυνατόν πιο διαλογική, με περιοδικές ζωντανές συνομιλίες και ένα κατάστημα όπου τα ρούχα και άλλα προσωπικά του αντικείμενα θα είναι διαθέσιμα, εκτός από τις απαραίτητες φωτογραφίες που ούτως ή άλλος βρίσκονται σε πολλές διαδικτυακές τοποθεσίες. Επίσης ένα βίντεο σόλο, που ενδεχομένως θα γυρίσει ο Wade. Αλλά θα πωλείται -μαζί με τις ταινίες του- και ο ακυκλοφόρητος ακόμα δονητής του.
Τον συναντήσαμε στη μέση ενός τουρνουά μπόουλινγκ. Δεδομένου ότι οι λωρίδες δεν είναι το καλύτερο μέρος για να πραγματοποιηθεί μια συνέντευξη, προγραμματίσαμε μια συνάντηση αργότερα, μέσα στην εβδομάδα, ακριβώς λίγο πριν πετάξει στο Σαν Ντιέγκο για μια εμφάνιση.
 © Falcon Studios (www.falconstudios.com)

- Είστε μεγάλος σφαιριστής νομίζω.
Travis Wade: Στο πίσω μέρος του μυαλού μου, πάντα, κάπου σκέπτομαι το τι πρόκειται να συμβεί μετά το πορνό. Θα 'θελα λοιπόν να πάρω μερικά μαθήματα και να δω αν με παίρνει. Ξέρετε, μπορείτε πάντα να βρείτε τουρνουά για τα Σαββατοκύριακα, τουλάχιστον εδώ, το ξέρω. Στην περιοχή αυτή μπορείτε πάντα να βρείτε τουρνουά που πληρώνουν εγγυημένα για την πρώτη θέση, όπως και για άτομα με ειδικές ανάγκες. Έτσι, θέλω να πω, είναι απλά κάτι διασκεδαστικό και το κάνω. Δεν έχω κερδίσει τίποτα.
- Από πορνοστάρ έγινες επαγγελματίας μπόουλινγκ;
- Travis: Αυτό θα ήταν σκατά, έτσι δεν είναι;
- Ναι αλλά μπορείς να λες στους ανθρώπους. «Ω! γεια σας, παίζω μπόουλινγκ τώρα είμαι σε ένα τουρνουά, ναι, κάλεσα και αυτόν τον τύπο, που είναι δημοσιογράφος... ».
Travis: Όχι, μάγκα δεν είμαι ο τυπικός πορνοστάρ. Αυτό το πράγμα είναι που με κάνει τόσο καυτό στη βιομηχανία του σεξ νομίζω, ακριβώς αυτό, ότι δεν είμαι ο τυπικός πορνοστάρ. Στην οθόνη, έχω ακούσει πολλά από διάφορους ανθρώπους, αλλά έχω φέρει αυτόν τον συγκεκριμένο τύπο αρσενικού που ενώ είναι σκληρός, το κάνει ακριβώς έτσι, απλά, και ζεστά, ξέρεις…
- Πώς ξεκίνησες στη βιομηχανία;
- Travis: Στην πραγματικότητα, ήρθα από το ναυτικό. Ήμουν στο ναυτικό για τέσσερα χρόνια. Όταν βγήκα από το ναυτικό, ένας από τους φίλους μου, ο Barry, μου εμπιστεύτηκε ότι ήταν ομοφυλόφιλος -και έκλαιγε όταν μου το εκμυστηρευόταν. Είχα πάει τότε στο Jersey για τριάμισι χρόνια και αυτό ήταν δίπλα στη Νέα Υόρκη. Είχα πάει για να δω διάφορα πράγματα, ήταν η περίοδος που έψαχνα να δω τι θα γίνει μετά το ναυτικό. Δεν ήταν καμιά μεγάλη ούτε σίγουρη υπόθεση βέβαια.
Μου εξομολογήθηκε και μου έλεγε, «ότι είναι μεγάλη υπόθεση γι' αυτόν να τον δέχονται όπως είναι και να τον κατανοούν». Ξέρετε. Και έκλαιγε, και ήμουν, υποθέτω, γι' αυτόν η αρρενωπή εικόνα του τόσο κατά κατά τη διάρκεια της εφηβείας στο λύκειο αλλά και μετά. Ήμασταν καλοί φίλοι. Του είπα, «Κοίτα φίλε, είμαι εδώ μην ανησυχείς και θα πάμε όπου θες, αν θες γυρίζουμε πίσω στο Ντάλας και αν θες θα βγούμε μαζί έξω για κανένα κλαμπ, αα σου δείξω πως πραγματικά, είμαι εντάξει. Μπορούμε να φύγουμε έξω από τις λέσχες μας και να κάνουμε μια καλή νέα αρχή, είμαι έτοιμος γι' αυτό». Και να σκεφτείς ότι δεν ήξερα πραγματικά κάποιο από τα γκέι κλαμπ που ήταν στο Ντάλας. Γι 'αυτό και ήταν μια σκέψη της στιγμής, δεν ήταν ένα είδους ψυχρού υπολογισμού, εξάλλου δεν είναι το είδος μου αυτό και μάλιστα μια τέτοια στιγμή που ένας φίλος μου εξομολογήθηκε κάτι τόσο πολύ προσωπικό.
(Αργότερα, στο Ντάλας), πήγαμε στο κέντρο Village και υπήρχαν παιδιά που χόρευαν και κέρδιζαν χρήματα από αυτό. Και σκέφτηκα - προσπαθώντας να μην είναι πολύ εγωιστικό αυτή τη στιγμή - ζήτησα από τον φίλο μου να με συγκρίνει με αυτά, «σύγκρινέ με με τα παιδιά που είναι εκεί πάνω και χορεύουν» του είπα. Και μου είπε, «λοιπόν, έχεις ένα άπαιχτα καλύτερο σώμα και από την άλλη είσαι πολύ πιο νόστιμος από όλα αυτά που βλέπω εκεί». Οπότε του είπα, «εντάξει, σ' ευχαριστώ».
Μεγάλη ιστορία και συγχρόνως σύντομη. Χόρεψα για λίγους μήνες αργότερα εκεί, και ένας τύπος ήρθε και με ρώτησε αν είχα ποτέ σκεφτεί να κάνω γκέι πορνό. Ξεκινήσαμε να μιλάμε, και η κουβέντα πήγε αμέσως στα χρήματα, και του είπα, «ξέρεις, εγώ θα προσπαθήσω κάτι για μία φορά και βλέπουμε». Με ρώτησαν επίσης να δουν αν θα έκανα μια τολμηρή φωτογράφιση για ένα περιοδικό. Δέχτηκα, η φωτογράφιση είναι η πιο τολμηρή που έχω κάνει ποτέ, ήταν για το περιοδικό "In Touch". Χρησιμοποίησαν βέβαια ένα διαφορετικό όνομα από το Travis Wade.
- Νομίζω ότι κάτι θυμάμαι. Τι όνομα ήταν αυτό;
- Travis: Jason Ingram, ήταν, νομίζω, αυτό που χρησιμοποίησαν. Δεν ξέρω τι έκαναν λάθος, αλλά η όλη φάση ήταν σκατά, ξέρετε. Αν και βγήκαν πραγματικά ωραίες φωτογραφίες, και ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα, η διαδικασία όμως ήταν χάλια. Έτσι έστειλα τις εικόνες στα Falcon Srtudio και είπαν ότι ήθελαν να με δουν.
- Έτσι έστειλες τις εικόνες στο Falcon, θα τους άρεσες, και σε κάλεσαν.
- Travis: Μου πρότειναν το Hardline.
- Η υπογραφή της σύμβασης, ήταν για ένα ορισμένο αριθμό των ταινιών; Όταν έληξε;
- Travis: Ναι, πέντε σκηνές πραγματικά. Για ένα χρόνο. Οι πέντε σκηνές έπρεπε να γίνουν μετά από ένα έτος, και πραγματικά κατέληξα να έχω γυρίσματα 13 μήνες για να κάνουν τις πέντε σκηνές. Το Mercury Rising ήταν το φινάλε για την πρώτη σύμβαση.
- Και τότε θα υπόγραφαν εκ νέου μαζί σου;
- Travis: Ναι, περίμενα ένα χρόνο γιατί είχα αρχίσει να σκέφτονται, ξέρετε, μερικοί άνθρωποι έρχονται εδώ για να κάνουν έξι ή επτά ταινίες, ή 20 ταινίες μέσα σε ένα χρόνο, και στη συνέχεια να... πάνε. Αλλά σκεφτόμουν, αυτά τα χρήματα είναι ένας εύκολος τρόπος και έρχονται για μένα από εδώ και μπορώ να κάνω και 20 ταινίες με όλες αυτές τις διαφορετικές εταιρείες που υπάρχουν.
- Επίσης, μπορείτε να καείτε αν κάνετε 20 ταινίες σε ένα χρόνο.
- Travis: ... Κανείς δεν νοιάζεται ποιος είσαι ...
- ... Ακριβώς, κανείς δεν νοιάζεται, και θα ήταν χάλια ...
- Travis: Τα χρήματα δεν είναι στις ταινίες πραγματικά. Τα χρήματα είναι καλά για τις ταινίες, αλλά αν είσαι ένας χορευτής την ίδια στιγμή -το οποίο εγώ ήμουν πριν την ενασχόληση μου με το σινεμά- τότε απλώς τετραπλασιάζεις τα χρήματά σου όταν είσαι και χορεύεις παράλληλα σε ένα κλαμπ.
- Σίγουρα αυτό αυξάνει το προφίλ σας και το κασέ σας.
- Travis: Σίγουρα.
- Τα Falcon είχαν αποκλειστικά τον Travis Wade. Είναι άλλο πράγμα να λες, «Travis Wade, so-n-so» σε αντιδιαστολή με το «Falcon Exclusive Travis Wade».
- Travis: Ναι, αυτό είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους έχω μείνει με τα Falcon Studios ως τώρα. Επειδή ακούγεται πολύ καλύτερα λέγοντας «Ο Travis Wade αποκλειστικά από τα Falcon».
- Αφού είχες πειραματιστεί, και είχες αρκετή εμπειρία στο παρελθόν, πως ήταν όταν έκανες το Hardline. Ήταν εκνευριστικό; Ήταν δύσκολο; Τι ήταν;
- Travis: Ήταν παράξενο. Θέλω να πω, έχοντας τόσους πολλούς ανθρώπους γύρω μου, ενώ προσπαθούσα να το παίξω σκληρός. Ήταν περίεργα. Η πρώτη σκηνή πήρε οκτώ ώρες.
- Ουάου.
- Travis: Επειδή ακριβώς δεν είχα συνηθίσει.
- Οκτώ ώρες ...
- Travis: Πήρε οκτώ ώρες για την πρώτη, αλλά τώρα όταν κάνουμε σκηνές, σε δύο, δυόμισι ώρες είμαστε έτοιμοι.
- Αυτό είναι πραγματικά πολύ καλό.
- Travis: Ναι, έρχεται ακριβώς με τη μάθηση. Ο Bruce Matthews (συνεργάτης του Wade στο Hardline) είχε κάνει μόνο μία ταινία νομίζω, όταν κάναμε το Hardline. Έτσι δεν μπορούσε να μου δώσει τη διορατικότητα, την άνεση και τον χρόνο που χρειαζόμουν. Τώρα, όταν ασχολούμαι με κανέναν νέο στη βιομηχανία που δεν έχει κάνει ταινία, ή έχει κάνει μόνο μία-δύο, προσπαθώ να τον βοηθήσω να του δώσω -δεδομένου ότι είμαι σαν παλαίμαχος πλέον- προσπαθώ να του δώσω χρήσιμες συμβουλές για να είναι έτοιμος και για να λύνονται τα θέματα γρηγορότερα.
Το Hardline ήταν η μεγαλύτερη ταινία διότι ήταν η πρώτη και στη συνέχεια έμαθα λίγα κόλπα για να περάσω πιο γρήγορα. Το The Freshmen ήταν το επόμενο, και δεν λέω τίποτα κακό για κανέναν άλλο αλλά το The Freshmen ήταν η σκληρότερη σκηνή μου αν και η χημεία δεν ήταν εκεί.
- Νομίζω ότι ο καθένας καταλαβαίνει ότι μερικές φορές έχετε συνεργαστεί με ανθρώπους που δεν υπήρχε μια τέλεια χημεία, έτσι μερικές φορές δεν λειτουργεί όλο αυτό και προς τα έξω, τουλάχιστον όσο θα μπορούσε.
- Travis: Το The Freshmen ήταν μια μαθησιακή εμπειρία για μένα και για το Falcon. Μετά από αυτό, τα πράγματα ήταν πολύ πιο εύκολα, επειδή συνειδητοποίησα που κοιτάζω γιατί ήταν μόλις η δεύτερη ταινία που γύριζα.
- Τώρα που ξέρετε, και τώρα που η Falcon ξέρει ποιος θα εργαστεί καλά, είστε ο τύπος του καλλιτέχνη που απολαμβάνετε ιδιαίτερα σε συνεργασία σας μαζί τους;
- Travis: Λίγο πολύ τώρα είμαι μοντέλο τύπου Falcon. Αυτό είναι ένα συγκεκριμένο είδος. Και όλοι γνωρίζουν το μοντέλο Falcon. Είναι ένας ορισμένος τύπος μοντέλου. Φαίνονται μεγάλοι, είναι τέλειοι, τον έχουν μεγάλο... Η τυποποίηση είναι ένα «πρόστιμο» για τη συνεργασία μαζί τους.
- Πείτε μας μερικούς από τους αγαπημένους σας καλλιτέχνες (γενικά);
- Travis: Ο Peter North (γνωστός και ως Matt Ramsey). Ο Peter North ήταν ο ήρωάς μου. Κάθε φορά που γύριζε ταινία, δεν έχει σημασία πότε ήταν, έπαιρνε για μένα και ένα σαν γαλόνι. Εκείνος έχει ένα καταπληκτικό τρόπο, και έχει ένα τεράστιο πουλί. Αν θέλετε να αναφέρω ένα πορνοστάρ, gay ή straight, αυτός θα ήταν ο Peter North.
- Έχετε εκσπερματίσει από την πρώτη στιγμή, ή λίγο αργότερα;
- Travis: Είναι πάντα στο τέλος. Γίνονται όλα τα πράγματα και όλη η σκηνή σεξ που πρέπει να γίνει πάντα και μετά θα εκσπερματίσεις. Έτσι, ό,τι εξακολουθεί να συμβαίνει γίνεται με την ίδια σειρά. Εμείς κάνουμε τα πράγματα αρχικά με τα ρούχα, και στη συνέχεια δουλεύουμε μερικώς ντυμένοι για να καταλήξουμε στο γυμνό και εκεί θα λειτουργήσει…
Στην ταινία που γυρίστηκε στην Ελλάδα (το Out Of Athens), ήταν παράξενο. Αυτό που συνέβη, όταν βγήκαμε και επρόκειτο να γυρίσουμε την τελευταία σκηνή. Πραγματικά ήταν εκεί νομίζω έξι ή επτά παιδιά γύρω από έναν άντρα. Ξεκινώντας από το ένα άκρο, σε πρώτο πλάνο κάθονταν όλα στη σειρά και τον παίζανε για να εκσπερματίσουν αφού η σκηνή είχε τελειώσει, -ορκίζομαι στον Θεό- μέσα σε ένα λεπτό από τον ένα εκσπερματισμό στον επόμενο τύπο στη γραμμή σουτ, και τον επόμενο τύπο στη γραμμή σουτ ... και όλες οι εκσπερματίσεις έγιναν μέσα σε λίγα -δέκα λεπτά- από έξι ή επτά παιδιά. Απλώς πήγε γρήγορα. Μερικές φορές μπορεί να πάει καλά και μερικές φορές να περιμένετε για λίγο για έναν άντρα για να… πυροβολήσει.
- Και μερικές φορές βγαίνετε έξω για φαγητό και επιστρέφεται...
- Travis: Μερικές φορές το κάνουμε, παίρνουμε το μεσημεριανό γεύμα. Υπάρχουν τόσα πολλά και τόση δραστηριότητα που γίνεται κατά τη διάρκεια της σκηνής, που μερικές φορές είναι ακριβώς πάρα πολύ πόνος στο τέλος της σκηνής για να χύσει το πουλί μας, επειδή κάποιες φορές είναι μουδιασμένο.
- Πόσοι άνθρωποι είναι συνήθως στο σύνολο σε ένα γύρισμα; Μήπως εξαρτώνται ακριβώς από το είδος της ταινίας;
- Travis: Εάν είναι μια one-on-one σκηνή, έχεις έναν σκηνοθέτη, βοηθό σκηνοθέτη, που ο τύπος ρίχνει το φως, έχεις τον τύπο της μηχανής, και τον τύπο με το make-up. Αυτοί είναι πέντε. Συνήθως, είναι έξι ή επτά. Εάν είναι μια μεγάλη ομαδική σκηνή, μερικές φορές θα υπάρχουν δύο εικονολήπτες και μερικές φορές όχι. Το νούμερο του συνεργείου συνήθως, εξαρτάται από το αν είναι ζευγάρι ή αν έχουμε σκηνή με ομάδα ανθρώπων. Εκτός από τα μοντέλα, συνήθως, είναι κατά μέσο όρο μεταξύ πέντε με επτά άτομα.
- Αυτό δεν είναι τόσο άσχημα. Περίμενα 15 άτομα.
- Travis: Εξαρτάται επίσης από το αν η σκηνή χρειάζεται και φύλακες.
- Αν είστε σε μια βάρκα στη μέση του λιμανιού;
- Travis: Στο Mercury Rising μια σκηνή με ένα ζευγάρι γυρίστηκε στα εκατό μέτρα από τον αυτοκινητόδρομο. Η δική μου σκηνή στο τρακτέρ ήταν 150 μέτρα από τον αυτοκινητόδρομο. Έτσι, είχαμε μεγάλες κουβέρτες ήχου και ομπρέλες που εμποδίζουν τη θέα από τον αυτοκινητόδρομο.
- Είναι δύσκολο να είναι κανείς αποκλειστικός; Δεν μπορείτε να συνεργαστείτε με οποιοδήποτε άλλο στούντιο;
- Travis: Αυτή τη στιγμή, σε αυτό το σημείο της καριέρας μου, δεν θα το ήθελα.
- Έχετε συνεργαστεί με μόνο δύο σκηνοθέτες, τον John Rutherford και τον Chi Chi LaRue, δεν έχουν εντελώς διαφορετικό στυλ; (Ο Rutherford κατευθύνει όλα τα βίντεο του Falcon, και ο LaRue έχει σκηνοθετήσει στα Jocks films).
- Travis: Με τον Chi Chi είναι λίγο καλύτερα, δεν ξέρω... είναι και οι δύο πολύ έντονες προσωπικότητες. Ο Chi Chi υψώνει τη φωνή του περισσότερο, αλλά μόνο για να προκαλέσει περισσότερο ενθουσιασμό νομίζω. Και οι δύο θέλουν ουσιαστικά το ίδιο πράγμα, γιατί ο John θα κοιτάξει πέρα από το αποτέλεσμα, πριν φτάσει να κυκλοφορήσει ως προϊόν των Falcon Studios.
- Όταν παρακολουθείτε τις τρεις διαφορετικές γραμμές ((Falcon, Jocks, και Mustang) μπορείτε να πείτε, υπάρχει μια διαφορά μεταξύ τους, αλλά η ποιότητα των ερμηνευτών είναι συνήθως αρκετά ισότιμη.
- Travis: Μερικές φορές εάν έχουν έναν αποκλειστικό στη Falcon απλά θέλουν να τον έχουν στο κάλυμμα, στο εξώφυλλο του κουτιού, που θα το βγάλουν στα Jocks films. Επειδή το πρόσωπό του θα πουλήσει.
- Μπορείτε να επιλέξετε τους ανθρώπους που θα έχετε μια σκηνή μαζί τους;
- Travis: Το μόνο που έχω ζητήσει, συγκεκριμένα, ήταν η σκηνή μου με Colby Taylor στο The Crush. Είχα τον τελευταίο λόγο για το ποιος επρόκειτο να είναι αφού θα ήμουν για πρώτη φορά παθητικός και δεν είχα να τους δώσω επιλογές. Είπα απλώς «οκ η σκηνή μου θα είναι με τον Colby».
Δεν είναι ασυνήθιστο να βλέπεις κάποιον που ως τώρα το παίζει πολύ… ενεργητικός, και στη συνέχεια, για να σοκάρουν, να κάνει μια σκηνή παθητικού έρωτα.
- Ο Tom Chase το έκανε.
- Travis: Ο Tom Chase είναι αυτός που μας έκανε να έχουμε την ιδέα.
στη συνέχεια, για να σοκάρουν, να κάνει μια σκηνή παθητικού έρωτα.
- Bryan: Αυτό ήταν μια μεγάλη υπόθεση.
- Travis: Το ξέρω. Επίσης, αυξήθηκε η συνολική μου εικόνα στην επιχείρηση. Απευθύνεται σε ένα διαφορετικό κοινό. Μερικοί άνθρωποι απλά θέλουν να με δουν ως ενεργητικό. Και έπειτα υπάρχουν κ' εκείνοι οι άνθρωποι εκεί έξω που έχουν πει πόσο όμορφος είναι ο πισινός μου.
Σκέφτηκα ότι ήταν μια τέλεια ευκαιρία να κάνω κάτι με αυτό, επειδή είχα όλους αυτούς τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται. Κοιτώντας σε ολόκληρη τη βιομηχανία των αστέρων, οι οποίοι υπάρχουν χιλιάδες τώρα, εγώ και ο Colby Taylor, έχουμε συνολικά χημεία στο να είμαστε μαζί. Εμείς απλά κάνουμε. Είμαστε ο ένας για τον άλλο. Και αυτός είναι εδώ για όσο καιρό θα είμαι και ‘γω. Δεν έχω τίποτα κακό να πω γι 'αυτόν. Ορισμένα άτομα στη βιομηχανία, θα ήταν σπουδαίο να είχαν κάνει μια μεγάλη ζεστή παρόμοια σκηνή, αλλά υπήρξε διαμάχη κάπου στην καριέρα τους. Κανείς δεν έχει τίποτα κακό να πει για τον Colby.
Α! και δεν είχε μικρό πέος, έτσι δεν θα μπορούσε να με κατηγορήσει κανείς ότι διάλεξα «εύκολο δρόμο» με επτά ιντσών πουλί (17,5 εκ). Είναι ένας πραγματικά μεγάλος τύπος, και έξω από το σετ. Γι 'αυτό και τον επέλεξα.
Είδα τον Tom Chase να το κάνει, και οι άνθρωποι το γούσταραν αυτό. Είχα κάνει αρκετές σκηνές και είχα καθιερώσει τον εαυτό μου στο χώρο, και -με την παθητική σκηνή-, έδειξα στη συνέχεια, την ευελιξία μου.
Θα πάω να κάνω άλλο ένα; Πιθανώς όχι. Αλλά δεν υπάρχει τίποτα που να λέει δεν θα το κάνω ...
- Ήταν δύσκολο για σας να το κάνετε;
- Travis: Όχι. Μετά από πολλές ταινίες, όταν είμαι στην οθόνη, δεν είμαι ένας διαφορετικός άνθρωπος, είμαι απλά ένας «φυσικός εκτελεστής». Έτσι, όλο το χρόνο κατά τη διάρκεια της σκηνής, -που ήμουν ενεργητικός με τον Colby-, ήταν ακριβώς σαν σκληρό ροκ γνωρίζοντας ότι ήταν εύκολο γι 'αυτόν. Αλλά για μένα, ήταν: «Πού είναι η κάμερα; Τι lookin καυτό θέλω; αυτό να φανεί όσο το δυνατόν πιο ζεστό...». Θέλω όλοι εκεί έξω που πηγαίνουν και παίρνουν αυτή την ταινία, να πούνε ότι είναι μία από τις καλύτερες ταινίες που έχουν δει ποτέ.
Θέλω να βάλω τον εαυτό μου -τουλάχιστον να αρχίσουν να βάλουν τον εαυτό μου- στην κατηγορία με τον Ken Ryker, τον Ryan Idol, τον Tom Chase. Υπάρχουν ορισμένα ονόματα στη βιομηχανία που όλοι γνωρίζουν και όλοι θα γνωρίζουν για πάντα. Το Mercury Rising ήταν αυτό που με έκανε διάσημο. Όλοι γνωρίζουν εμένα και το κόκκινο αυτοκίνητο. Είναι η ταινία που μου έκανε μεγάλο καλό. Το The Crush, ήθελα απλώς να είναι η ταινία που με κάνει μεγαλύτερο. Ήθελα το The Crush για να με πάει στο επόμενο επίπεδο, έτσι όταν είμαι έτοιμος να σταματήσω να κάνω ταινίες, να έχω πάντα την επιλογή του ενός ή δύο ετών και να εμφανίζομαι σε κλαμπ, σε βίντεο, και να κάνω γενικά εμφανίσεις.
Κοιτάξτε τον Jeff Stryker. Μπορεί να είναι στο χώρο, ακόμα και να κάνει χρήματα από το όνομά του, γιατί έκανε ένα όνομα (για τον εαυτό του). Έκανα το Mercury Rising, οι άνθρωποι ξέρουν ποιος είμαι, και τώρα, οι άνθρωποι το βλέπουν και λένε, «Θεέ μου, ο Travis Wade παθητικός! Ο Travis Wade παθητικός!» Και πρόκειται να είναι το επόμενο Mercury Rising για την καριέρα μου. Ήθελα να με πάει σε αυτό το επόμενο επίπεδο, ναι αυτό είναι που ήθελα να κάνω.
- Όταν εσείς κάνετε μια ομαδική σκηνή πώς είναι ενορχηστρωμένη; Αν αισθάνεστε την ανάγκη, μπορείτε να πάτε με άλλο πρόσωπο;
- Travis: Καλά, λίγο πολύ όλοι θέλουν να πάνε μαζί μου, -είμαι ο βετεράνος-, μπορώ να γύρω στο αυτί του άλλου και να πω, «Γεια, πραγματικά πιστεύω πως είσαι ο τύπος που τον έχει χαριτωμένο, νομίζω ότι θα μπορούσες να είσαι πραγματικά καυτός μαζί μου, θέλω να το κάνω μαζί σου». Όντας ο βετεράνος... Συνήθως αυτό θα συμβεί, αν μπορώ να το θέσω... στο αυτί του. Αν και δεν είναι η περίπτωση μου, δεν θέλω να νομίσετε ότι η επιλογή μου ξεκινά από το… κάτω μέρος.
- Το Hard to Hold και το No Way Out είναι οι δύο πιο πρόσφατες εκδόσεις που έχετε βρεθεί με σκηνές εκεί μέσα. Τι ήταν αυτό που σας εξίταρε να κινηματογραφηθείτε; Προφανώς, δεν είναι πολύ δύσκολο για σας δεν είναι μακριά ο ρόλος ενός χορευτή όπως στο Hard to Hold.
- Travis: Αυτό ήταν πραγματικά πολύ καλό όμως. Όταν πήρα για πρώτη φορά στο γύρισμα της ταινία και μόλις έφτασα μου λένε κατ' ευθείαν «βγαίνεις στη σκηνή».
- Ήσουν σαν, «Γαμώτο, γιατί το κάνουν αυτό πια;»
Travis: Είναι λίγο διαφορετικά όταν κάνεις μια ταινία. Είσαι πάντα έτοιμος για «εκτέλεση». Θα ήμουν ικανοποιημένος αν στη σκηνή του χορού, μπορούσα να είχα βγει με πλήρη εξάρτηση, που θα αφαιρούσα αργά με ένα καλό τραγούδι.
- Καλά ίσως αφού φτιάξετε στην ιστοσελίδα σας θα μπορούσατε να παράγετε ένα βίντεο που θα χορεύεται και θα γδύνεστε.
Travis: Είχα σχεδιάζει να κάνω ένα σόλο. Μου δόθηκε το OK για να κάνω ένα σόλο και από την εταιρεία που είμαι αποκλειστικός εφ' όσον δεν υπάρχει κανείς άλλος μαζί μου.
Το πράγμα που έκανε το Hard to Hold μια ειδική ταινία στην καρδιά μου, είναι γιατί ο Todd Peterson, ένας από τους τύπους που είναι στο ακροατήριο, εργάστηκε στο Σαν Φρανσίσκο όπου γυρίστηκε το βίντεο, και πέθανε λίγο μετά αφότου ολοκληρώθηκε. Κάθε φορά που  βλέπω την ταινία μου αρέσει πολύ το άνοιγμα με το χορό, αλλά βλέποντας τον Todd μου φέρνει δάκρυα στα μάτια.
- Υπάρχει κάποιος άλλος που θέλετε να εργαστείτε στο μέλλον;
- Travis: Δεν θυμάμαι εύκολα ονόματα και αυτό είναι κάτι που με σκοτώνει, δεν είμαι πολύ καλός με όλα αυτά τα ονόματα.
- Αν μου περιγράψεις ίσως μπορώ να καταλήξω σε ένα όνομα.
Travis: Το μικρό ξανθό παιδί που ήταν στο No Way Out μαζί μου.
- Ήταν το Hard to Hold, νομίζω;
Travis: Ναι στο Hard To Hold. Ναι, ήταν το μικρό ξανθό παιδί σε αυτό.
- Jeremy Jordan
- Travis: Αυτός είναι. Δεν ξέρω τι συνέβη σε αυτόν, αλλά ήταν ένας πραγματικά ωραίος τύπος. Ήταν ένας πολύ χαριτωμένος τύπος. Ήταν λίγο αφελής, είναι νέοι στη βιομηχανία. Είχε όμως μια αθωότητα και μια συστολή που εργάστηκαν πραγματικά και μου άνοιξαν τα κουμπιά μου.
- Η αναφορά ορισμένων καλλιτεχνών που έχασαν τις ζωές τους επηρεάζει αρνητικά όταν ανακαλύφθηκε ότι συμμετείχαν χωρίς προφύλαξη σε ταινία, ο Wade έχει συλλογιστεί πώς η καριέρα του ως ενήλικας "νόμιμος" ηθοποιός μπορεί επηρεάσει τις πιθανότητές να παίρνει προφυλάξεις ο κόσμος;
- Travis: Ναι φυσικά. Εξάλλου δεν σας κρύβω πως κάθε φορά που βλέπω κάποιον στην τηλεόραση, σκέφτομαι, θα μπορούσα να είμαι στη θέση αυτού του τύπου. Πάντα αναρωτιέμαι πόσο μακριά θα μπορούσα να πάω στον πραγματικό κόσμο, και να κάνω τους άλλους που με βλέπουν να ενεργούν όπως θα ήθελα.
- Ίσως θα μπορούσε να γίνει. Όταν γίνει ένας πραγματικός διάλογος με τα παιδιά, σίγουρα μπορεί να έχει αποτελέσματα. Πια ήταν η πιο δύσκολη ταινία για σένα;
- Travis: Το No Way Out ήταν η πιο δύσκολη ταινία που έχω κάνει ποτέ. Είχα 127 γραμμές. Ξεκίνησα με 127 γραμμές και από τη στιγμή που πήρα το ρόλο κατέληξαν να είναι περίπου 150 γραμμές.
- Πως σκέφτεσαι τα πράγματα για το μέλλον;
- Για μένα θέλω να είναι αναγνωρίσιμα τα πράγματα από μακριά. Να είμαι σοβαρός, και αυτό ήταν το πιο δύσκολο σε μια ταινία για μένα, αφού έπρεπε όλη την ώρα να σκέφτομαι πραγματικά, εκτός από το The Freshmen. Το The Freshmen ήταν φυσικά δύσκολο να γίνει ταινία, το No Way Out όμως ήταν διανοητικά δύσκολο να γίνει ταινία. Για την (ας πούμε) μετά κατάσταση, θα ήθελα να είναι σοβαρή, και να προσπαθήσω να δημιουργήσω και να διατηρήσω μια εικόνα. Συνήθως έτσι απλά λέγοντας λόγια που έχουν να κάνουν με το φύλο αλλά και τις ταινίες. Θα ήθελα οι ταινίες μου να λένε ιστορίες, να θέτουν μια διανοητική εικόνα για μένα στο μυαλό του κοινού, και να σκέφτονται ήδη για το τι τους μιλάω.
Σύνδεσμοι (Links)

Προφίλ του Travis Wade στα Falcon Studios:

ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ (Movie Title)
  • Hardline, Jocks Studio,Top, 1997
  • Mercury Rising, Falcon, Top , 1997
  • High Tide, Falcon,Top , 1997
  • Freshmen, FalconTop, 1997
  • Stock Released, Jocks Studio, Top, 1999
  • Crush, Falcon,Top Bottom, 2000
  • FULLfilled, Falcon, Top, 2000
  • Hard To Hold, Jocks Studio, Top, 2000
  • No Way Out, Falcon, Top, 2000
  • Now And Forever, Studio 2000,Top, 2000
  • Out of Athens Falcon,Top, 2000
  • Out of Athens 2, Falcon,Top, 2000
  • Hooked, Jocks Studio, Top , 2001
  • Pool Parties, Falcon, Top, 2007
  • Poolside Sex, Falcon, Top, 2000
  • Superstars Rising, Falcon, 2010
  • Up Close, Falcon,Top, 2000
  • Best Of Travis Wade, Falcon 2007
  • Best of Travis Wade 2, Falcon 2010
  • Falcon Studios 35th Anniversary Limited Edition, Falcon, 2007
  • Best of Cameron Fox, Falcon 2008
  • Best Of Colby Taylor 1,Falcon 2007
  • Best of Derek Cameron, Falcon 2002
  • Best of Rod Barry, Falcon 2008
  • Best of the 2000s, Falcon 2009
  • Double Penetration, Falcon,Top, 2010
  • Mike Branson: My Big Fucking Dick, Falcon 2012










 © Falcon Studios (www.falconstudios.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου